Kan jeg få tilføjet en vare til en eksisterende ordre?

Vi kan kun hæve betaling for det beløb, som du har godkendt, da du gennemførte din betaling. Hvis du ønsker at tilføje varer, skal du kontakte os
hurtigst muligt på kontakt@ayava.dk

Kan jeg følge min pakke?

Når din pakke er sendt, vil du modtage en e-mail med forsendelsesnummer. Her kan du følge pakkens vej frem til dig.

Hvor lang tid går der før jeg får min pakke?

Vi bestræber os på at levere din pakke inden for 1-3 dage. Der kan forekomme forsinkelser ved ekstra travle perioder, som ved udsalg.

Jeg har ikke fået min pakke, hvad gør jeg?

Du vil have modtaget en email med forsendelsesnummer fra os. Dette kan du bruge til at se hvor din pakke befinder sig.

Hvis du ikke har modtaget et forsendelsesnummer er du velkommen til at kontakte os på mail kontakt@ayava.dk, så skal vi nok hjælpe dig.

Jeg glemte at hente min pakke, hvad gør jeg?

Vi kan sagtens sende pakken igen, men vi bliver nødt til at opkræve for fragt igen på 29 kr. Ønsker du ikke at vi sender pakken igen, refunderer vi dig pengene. Vi trækker dog fragt samt returfragt fra prisen.

Hvad gør jeg hvis der mangler nogle varer?

Hvis uheldet skulle være ude at vi har været lidt for hurtige under pakkeriet, så send os en mail på kontakt@ayava.dk og vi sørger for at eftersende den manglende vare.

Kan jeg få leveret varer uden for Danmark?

Ja, vi levere i hele Europa

Kan jeg afhente varer hos jer?

Ja, det kan du godt. Du vælger blot "Lokal afhentning" ved check ud. Herefter sender vi dig en mail omkring aftale af afhentning.

Kan jeg betale med EAN-nummer?

Ja, send os en mail på kontakt@ayava.dk med de ønskede varer, antal, farve og jeres oplysninger.

Jeg vil gerne reklamere over en varer, hvordan gør jeg?

Er varen beskadiget, har en fejl eller en helt trejde ting, så send os en mail på kontakt@ayava.dk og gerne med et billede af fejlen.